2019. december 09. 03:43 - firkász FOX

Egy kis romantika

Sziasztok!

Tegnap megírtam a regény legromantikusabb részét. Bár jómagam is hajlok a romantikára (és ezzel most sokaknak meglepetést okoztam) Nem volt könnyű. Előtte napokig csak ilyen zenét hallgattam :D
Szóval ez a túl t
olt sokak szerint csöpögős rész nem öncélú. Sőt annyira nem, hogy az utolsó oldalon majd értelmet nyer. De erről többet nem szeretnék elárulni :)
Hogy lesznek e még részletek? Bár úgy döntöttem, hogy több részletet már nem posztolok ki, de azt hiszem ehhez nem fogom tudni tartani magam. Túl sokan kéritek.
Halad a regény, ha nem is látjátok. És úgy tűnik tényleg nagyon jó lesz. Én ezt eddig is tudtam :)
Kis türelem és kézhez kapjátok.

Üdv rondheart.jpgakutya!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alom-regeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7315344314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása